خرید آنلاین

خرید اینترنتی

سلام دوستان عزیز سوغاتخانه

با توحه به هدف و رسالت اصلی فروشگاه اینترنتی سوغاتخانه که گرفتن سفارش سوغات خوراکی اصفهان و سایر شهرهای ایران ، به صورت غیر حضوری و سپس تهیه و ارسال آنها می باشد ، امروز تصمیم گرفتیم کمی در مورد خرید اینترنتی ، دلایل کاربرد این نوع خرید و مقایسه با خرید حضوری توضیح دهیم .

خرید اینترنتی نوعی خرید است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود. از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سایت‌های خرید اینترنتی می‌توان به سایت‌های ئی‌بی و آمازون اشاره کرد.

مزایای فروشگاه اینترنتی همیشه بیشتر از معایب آن است و با توجه به رشد سریع تکنولوژی، بسیاری از صاحبان کسب و کار در تلاش‌اند تا فروش خود را از شکل فروش سنتی به فروش الکترونیکی تغییر دهند و به سمت تجارت الکترونیکی حرکت کنند. فروشگاه اینترنتی فضای فیزیکی محدود فروشگاه سنتی را ندارد و می توان گستره بسیار وسیعی از محصولات را در آن به نمایش گذاشت.فروشگاه اینترنتی این امکان را به خریداران می دهد که درباره محصول مورد نظر خود جستجو کنند و پس از بررسی تمامی ویژگی ها و شرایط آن، خرید اینترنتی مطمئنی را انجام دهند.

امروزه بسیاری از افراد بیشتر کالاها و خدمات مورد نیاز خود را آنلاین سفارش می‌دهند و خرید اینترنتی جزء جدانشدنی زندگی همه ما شده است؛ افزایش خرید آنلاین دلایل زیادی دارد که در ادامه  دلایل اصل آن را برای شما دوستان عزیز سوغاتخانه شرح خواهیم داد .

یکی از دلایل اصلی افزایش خرید اینترنتی امکان مقایسه کردن چندین کالا از برندهای متفاوت و از فروشگاه های اینترنتی مختلف است. علاوه بر مقایسه کردن اجناس افراد می‌‌توانند اطلاعات دقیق محصول یا خدمت ارائه شده و همچنین بازخوردها و نظر افراد دیگر را نیز بررسی کنند. به این‌ ترتیب به جای مراجعه حضوری به چند مغازه و چرخیدن بین قفسه ها و پیدا کردن کالاها به راحتی با چند کلیک ساده می‌توانند چندین و چند کالا را بررسی و بهترین را انتخاب کنند.

این دلیل یک روش خیلی ساده برای افزایش فروش کسب و کارهای کوچیک است؛ کسب وکارهای نوپا با ارائه جزئیات و توضیحات محصول، امکان مقایسه، ارائه بازخوردهای کاربران و ایجاد محیط کاربردی برای مشتریان به راحتی می‌توانند توجه افراد و البته توجه مشتریان کسب وکارهای بزرگ را به سمت خود جلب کنند.

چرخیدن و گشتن در فروشگاه های مختلف برای خرید کالا وقت و زمان زیادی می‌خواهد و علاوه بر زمان پیدا کردن فروشگاه های متفاوت برای خرید کالاهای مختلف کار راحتی نیست، بنابراین افراد بیشتر تمایل دارند فروشگاه اینترنتی‌ای را برای خرید آنلاین انتخاب کنند که مجموعه بزرگتری از محصولات موردنیاز آنها را ارائه دهد. این نکته در فروش حضوری و آفلاین هم صادق است و در دنیای دیجیتال نیز نقش پررنگی دارد.

امروزه پول و زمان دو فاکتور مهم در اموره روزانه هستند و همه‌ی افراد در تلاش هستند بهترین استفاده را از زمان خود کنند و پول بیشتری بدست آورند بنابراین میل به خرید آنلاین به شدت افزایش یافته است . افراد آنلاین خرید می‌کنند تا در زمان صرفه جویی کنند و علاوه بر این از تخفیف ها نیز استفاده کنند. طبق بررسی های انجام شده بسیاری از مشتریان فروشگاه های اینترنتی برای دریافت محصول از گزینه ” ارسال سریع ” استفاده می‌کنند.

همچنین هر فروشگاه اینترنتی مانند سوغاتخانه در تلاش است تا در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز به فعالیت خود ادامه دهد و آماده خدمت رسانی به مشتریان باشد. بنابراین مشتریان می توانند هر زمانی که راحت‌تر هستند، خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

مدیران کسب و کار برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه اینترنتی خود، کمپین و جشنواره های مختلفی را برگزار می کنند و تخفیف های چشم گیری ارایه می دهند. گاهی اوقات برخی از محصولات از نظر تعداد باقی مانده و هزینه نگهداری برای کسب و کار، دردسرساز می شوند لذا مدیران کسب و کار برای خرید بیشتر محصولات دردسرساز تخفیف می دهند تا مشتریان برای خرید این نوع محصولات ترغیب شوند. ما در سوغاتخانه و با توجه به مناسبت های مختلف کمپین ها و پکیج های مختلفی را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم .

از دیگر مزایای بسیار جذاب کسب و کار اینترنتی حذف شدن فاصله هاست . فاصله‌ مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازه‌ یک کلیک است. شما می توانید از طریق اینترنت با مشتریان در تماس باشید، به سؤالاتشان پاسخ دهید و مشکلات‌ آن‌‌ها را حل کنید. از همه مهم‌تر اینکه می‌توانید سفارش‌ها و پرداخت‌ها را به طورمستقیم دریافت کنید.

همچنین با توجه به عدم نیاز به مراجعه حضوری ، خرید آنلاین تاثیر چشم گیری در کاهش ترافیک و آلودگی هوا و آلاینده ها خواهد داشت .

لذا سوغاتخانه تنها با یک کلیک در خدمت شماست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
سلام ✋
جواب سوال هاتون را می تونید در زیر پیدا کنید در غیر اینصورت از ما بپرسید ، ما همیشه به سوالاتتون جواب می دیم 😌

جواب سوال اول

جواب سوال

جواب سوال

جواب سوال

جواب سوال